REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Friday, August 26, 2011

EXCO Pemuda UMNO Penipu

Alam twitter ini banyak memberi maklumat yang berharga. Sepanjang beberapa minggu ini, Tulang Besi telah berinteraksi dengan beberapa orang UMNO yang aktif di alam maya.

Antaranya adalah seorang Exco Pemuda UMNO bernama Tun Faisal. Beliau adalah Exco Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dan merupakan Pengerusi Unit Media Baru (UMB) Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

Beliau menuduh PAS pernah berjanji menutup kilang arak di Selangor apabila memerintah. Namun, beliau tiada bukti. Biasalah UMNO, apabila dah buat tuduhan takda bukti, dia cabar kita pula bersumpah. Bukti tak penting untuk UMNO. Itu sebab mereka tolak hukum Qazaf kerana mereka suka buat fitnah dan dusta. Cabaran Tun Faisal tu adalah seperti di bawah:

Maka, saya pun sambut seperti di bawah:

Hingga hari ini, Tun Faisal tak sambut sumpah saya. Beliau yg begitu berbangga dgn "AGAMA SUMPAH" dia, sendiri tak berani bersumpah.

Ertinya Exco Pemuda UMNO ni pembohong dan penipu.

Patutlah Anwar tak mau layan mereka apabila mereka cabar Anwar bersumpah. Kalau Anwar bersumpah dulu, pasti ada penipuan lain yang mereka telah rancang.

Saya sering berkata, UMNO ini agama mereka adalah AGAMA UMNO. Mereka bebas halalkan yang haram, haramkan yang halal, tambah syariat sendiri dan tolak syariat yang Allah SWT telah nyatakan dgn jelas dalam Al Quran.

Tun Faisal adalah salah satu contoh pengikut agama UMNO. Dalam isu video blue Rahim Thamby Chik, beliau beriye2 mempertahankan tindakan Eskay bersumpah.

Alasannya adalah Eskay bermubahalah. Qazaf tu untuk mahkamah. Mubahalah ini tak melibatkan mahkamah.

Masalahnya, mubahalah ni mesti ada dua belah pihak, dan mubahalah mesti dimulai oleh yang DITUDUH, bukan yang MENUDUH.

Dalam Islam, yang menuduh mesti bawa bukti. Tidak boleh menuduh semata-mata dengan sumpah. Kalau mcm tu, kita semua tak habis kerja menjawab tuduhan orang kerana cukup dgn bersumpah untuk mendakwa seseorang di mahkamah.

Inilah agama UMNO. Mereka ikut dan buang serta ganti hukum Islam ikut sesuka hati mereka.

Agama UMNO tidak mementingkan bukti atau hujjah. Mereka letak sumpah lebih tinggi dari bukti.

Mereka percaya sumpah Saiful Bukhari berbanding bukti klinikal bahawa jubor Saiful tidak pernah ditembusi.

Itulah agama UMNO, tuan2 dan puan2 sekelian.

Akhir kata, PAS mahu mengharamkan arak dan judi, tapi untuk orang Islam sahaja. Dalam isu menutup kilang arak di Selangor, Tulang Besi tidak baca mana2 manifesto, ucapan dasar mahupun kenyataan2 akhbar dari pimpinan PAS yang menyatakan` sedemikian. Tak payah sumpah pun, kerana tiada bukti.

Namun, agama UMNO tidak mementingkan bukti. Mereka mementingkan sumpah tak kira sumpah tu betul atau palsu. Mereka ingat manusia ni tak boleh palsukan sumpah. hahahahaha

~Tulang Besi~

No comments: