REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Thursday, August 18, 2011

Cubaan Rampas Penang Semula

PAS Pulau Pinang mendakwa telah mengesan kira-kira 14,000 pengundi 'kelahiran luar negeri' dalam senarai daftar pemilih di negeri itu dan sedang menyiasatnya, untuk mengemukakan laporan kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Setiausaha Pemuda PAS negeri, Afnan Hamimi Taib Azamudden berkata mereka dikesan oleh jawatankuasa pilihan raya parti sewaktu hujung minggu. Katanya, parti itu mempunyai sistem komputernya sendiri, yang dapat mengesan bilangan orang asing atau penduduk tetap dengan angka status negeri kelahiaran '71 'dalam kad pengenalan mereka.

"Bilangan pengundi ini dalam daftar pemilih sangat tinggi dan muncul dengan tiba-tiba. Juga, kontroversi Mismah membuat kami lebih curiga," katanya kepada Malaysiakini.

Baru-baru ini, Malaysiakini mendedahkan kes seseorang individu yang bernama Mismah disenaraikan sebagai pemegang PR tetapi dimasukkan ke dalam senarai kemaskini pemilih di negara ini. Bagaimanapun, status beliau telah ditukar kepada kerakyatan sepenuhnya hanya beberapa jam selepas isu itu dilaporkan.

SPR menjelaskan kes Mismah sebagai "kesilapan teknikal" kerana Jabatan Pendaftaran Negara gagal mengemaskini data walaupun Mismah mendapat kewarganegaraan sejak Januari tahun ini. Mismah telah menafikan berlaku sebarang penyelewengan dalam pemberian kewarganegaraan Malaysia kepadanya.

~MK~

No comments: