REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Tuesday, August 9, 2011

Si Penipu Rakyat (SPR) Memang Haram Jadah

Kedua-dua Kad Pengenalan ini telah diambil oleh pemohon. Kad pertama dengan nombor Pendaftaran 631114-08-6326 dimiliki oleh Ong Siew Lai manakala Kad kedua dengan nombor Pendaftaran 631114-10-5216 pula dimiliki oleh Ong Siew Lai...

Mungkin secara kebetulan kedua-dua pemunya Kad Pengenalan diberikan nama yang sama oleh keluarga masing-masing.



Hasil semakan di Laman Web SPR pula menceritakan sebaliknya.

Rupa-rupanya kedua-dua Kad Pengenalan berkenaan dimiliki oleh 1 individu sahaja dan ini dapat dikenal-pasti melalui rekod no Kad Pengenalan lamanya iaitu 7170288. Gua tak pasti MyKad yang mana 1 berada dalam simpanan Ong Siew Lai dan gua jugak terfikir, ada kemungkinan kedua-dua MyKad berkenaan ada dalam simpanan Ong Siew Lai.

Kemungkinan lain ialah adanya individu lain yang menggunakan salah 1 MyKad tersebut secara salah tetapi macam mana nak sabitkan kesalahan gua tak pasti sebab kedua-dua MyKad telah disahkan oleh pihak JPN. jadi..?

Ikut mana-mana pun pemegang Kad pengenalan (lama) bernombor 7170288 telah diklon samada secara sedar atau tidak dan pemegang MyKad hasil dari pertukaran Kad Pengenalan lama kepada MyKad boleh mengundi sebanyak 4 kali. 2 undi untuk Parlimen dan 2 undi untuk DUN yang sama.

Individu tersebut kalau hanya melibatkan hanya 1 individu boleh datang untuk pengundi pada sebelah pagi dengan MyKad bernombor 631114-08-6326 dan pada sebelah petang dengan MyKad bernombor 631114-10-5216 dan gua yakin tak de siapa akan perasan perkara ini.

Ini masalah yang besar pada gua sebab kes begini bukan sekadar kes terpencil... terlalu banyak kes begini dikesan dalam senarai daftar Pemilih yang terkini.

Pada gua, sistem BioMetrik tak kan dapat menyelesaikan masalah begini... BioMetrik boleh dimanipulasi... Individu yang sama masih dapat mengundi dengan hanya membawa MyKad yang berlainan.

Dakwat kekal..? Korang tak kan dapat memanipulasi Dakwat Kekal. sekali dah terpalit dekat jari korang, jangan harap la nak mengundi sekali lagi.
Bila SPR dengan JPN nak paham benda ni..? Nak tunggu Rakyat Malaysia berhimpun dekat perkarangan Ibu-Pejabat JPN dengan SPR dulu ke..?
~TPU~

No comments: