REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Tuesday, August 16, 2011

Belia Benci UMporNO Tuntut Reformasi Pilihanraya

Sebuah kumpulan anak muda pasca-BERSIH 2.0 - Generasi 709 - melancarkan kempen puasa pelbagai kaum dan agama antaranya bagi memastikan tuntutan berterusan terhadap reformasi sistem pilihan raya.

Menurut kordinatornya Lee Khai Loon dan Chua Wei Kiat, program yang dinamakan “Berpuasa Demi Demokrasi dan Keadilan” itu akan diadakan pada 19 Ogos (Jumaat) ini.

"Mari kita bersama menghayati kelaparan dan rendah diri, bersatu-padu menunjuk kuasa rakyat untuk demokrasi negara kita pada bulan puasa Ramadan yang bermakna ini," kata mereka.

Dalam kenyataan bersamanya hari ini, Lee dan Chua berkata, Generasi 707 turut mahukan sistem kehakiman bebas dan adil serta menuntut dihentikan "penindasan" terhadap perbezaan fikiran politik.

Mereka juga mahukan "punca sebenar" kematian kontroversi sebelum ini - antaranya Ahmad Sarbaini Mohamed, Baharudin Ahmad dan A Kugan Ananthan - dikenalpasti dan pihak bertanggungjawan dihukum.

Generasi 709 berkata, penganjuran porgram itu diharapkan membolehkan orang ramai menghayati kepentingan berpuasa "untuk memperkukuhkan sistem demokrasi tulen" di Malaysia.

~MK~

No comments: