REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, February 21, 2011

AMK Sedia Hadapi PRU13

Angkatan Muda Keadilan (AMK) hari ini mengumumkan barisan kepimpinan AMK di peringkat negeri sebagai persiapan menghadapi pilihan raya umum akan datang.

Pengumuman mengenai pelantikan ketua-ketua AMK negeri itu dibuat melalui kenyataan yang dikeluarkan oleh ketua penerangannya, Lee Khai Loon hari ini.

Menurutnya, ketua AMK, Shamsul Iskandar Mohd Akin membuat pelantikan tersebut selepas memberi pertimbangan serta perbincangan menyeluruh dengan ahli dan pimpinan Cabang di setiap negeri.

"Kesemua ketua-ketua AMK negeri yang dilantik telah diberi amanah untuk memimpin AMK negeri.

"Semua ketua AMK negeri perlu melaksanakan gerak kerja parti di peringkat negeri serta mempersiap sedia untuk pilihanraya umum ke-13 yang akan datang," katanya.

Menurutnya lagi, AMK merupakan tunggak parti dalam menarik lebih ramai orang muda untuk menyertai serta mendokong perjuangannya.

"Dengan adanya ketua-ketua AMK negeri, usaha untuk mempertingkatkan kesedaran politik orang muda yang berjalan dengan lebih lancar," tambah Lee.

Berikut adalah senarai ketua AMK negeri:

Perlis: Tg Putra Aelmi Sham Tengku Amiruddin

Kedah: Azman Nasrudin

Pulau Pinang: Aminr Md Ghazali

Perak: Meor Ahmad Isharra Ishak

Selangor: Irwan Ismail

Wilayah Persekutuan: Mohammad Hamidi Mohd Said

Negeri Sembilan: Mohd Nazree Mohd Yunus

Melaka: Law Bing Haw

Johor: Mohamad Nazri Ismail

Pahang: Ahmad Sani Abd Ghani

Terengganu: Muzafeq Affyulzaifuzan Mamat

Kelantan: Mohammd Azihan Che Seman

Sabah: Jafery Jomion

Sarawak: Ahmad Nazib Johari

No comments: