REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Friday, February 25, 2011

Usaha terbaik boleh menangkan PAS di Kerdau

Calon PAS bagi pilihan raya kecil (PRK) Dun Kerdau, Hassanuddin Salim menyeru seluruh petugas parti itu dan Pakatan Rakyat bekerja keras untuk membuktikan kemenangan mampu diraih pada 6 Mac nanti.

Beliau yang merupakan seorang usahawan berkata, walaupun menyedari bahawa PAS dan Pakatan Rakyat menghadapi jentera kerajaan Malaysia, bukannya BN pada PRK itu tetapi kejayaan boleh dicapai jika usaha yang bersungguh-sungguh dilaksanakan oleh jentera Pakatan Rakyat.

“Insya Allah, dengan dokongan dan sokongan semua pemimpin Pakatan Rakyat, muslimin dan muslimat yang berusaha bertungkus-lumus, kita buktikan Dun Kerdau ini boleh dirampas oleh PAS dalam pilihan raya kecil ini,” ujarnya kepada Harakahdaily.

Ketua Penerangan PAS Pahang itu menganggap pemilihannya sebagai calon PAS yang mewakili Pakatan Rakyat pada PRK Kerdau ini adalah satu amanah yang cukup berat.

Begitupun, beliau amat menghargai dan mengucapkan terima kasih kepada seluruh kepimpinan parti yang telah memberikan amanah yang berat itu kepadanya untuk bertanding pada PRK Kerdau.

~harakah~

No comments: