REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, February 23, 2011

Tak Dapat Kubayangkan

Sebut sahaja golongan ROCKERS era 80an-90-an dulu pasti semua akan terbayang rambut panjang, seluar ketat, yang perempuan pakai baju sendat terbelah di dada.

Itu zaman dulu bro. Waktu gua rockers juga. Tapi sekarang pun gua rockers juga sikit-sikit setakat tangkap lentok dengar rock apa salah kan.

Orang-orang tua selalu perkecilkan artis-artis rockers ni. Katanya kutu jalanan, tidak punya matlamat hidup, tidak bekerja, kucing kurap. Adusssss macam-macam dihina.

Tengok Awie Wings dan Amy Search sekarang bukan main mewah lagi. Paling tidak CT Nurhaliza siap menikah dengan laki orang. Biasalah aku rasa diakan penyokong UMNgOk. perangai pun macam ahli-ahli UMNgOk la jugak BONGOK.

Setelah Amy Search kena potong rambut sampai botak HALUSSSS sebab Tok Mat tak nak rockers banyak kutu, Amy terus berjuang dalam falsafah rocknya.

Penulis lagu kegilaan ramai tahap cipan iaitu Bob Lokman, baru-baru ini menyerahkan borang masuk PAS kepada MB Kedah, Ustaz Azizan.

MB Kedah, MB Kelantan, Bekas MB Perak, TG Haji Hadi semua tu bijak pandai agama tu bro. MB UMNgOk reti nak buat tahlil? Reti nak jadi sembahyang mayat? Suruh Nazri Botak jadi imam macam Anwar buat. Mahu pengsan tahap bangang jadinya.

Sebelum ini terdapat juga artis lain seperti Akill Hayy dan Ito daripada kumpulan Blues Gang yang masuk PAS. Mungkin sebab ciri-ciri inilah yang dapat dilihat pada kepimpinan ulamak. Tak macam UMNgOk yang tamakkan duit dan perompak wang rakyat.

Bini Murujib tu lagilah cilaka. Aku tengok bini-bini menteri lain pun taklah sibuk-sibuk ke sana sini perabih wang rakyat. Maklumlah First Lady of Malaysia. Memang dasar bangsat pengkhianat rakyat.

Jadi bayangkan kalaulah ramai artis tak kiralah samada rockers ka, blues ka, sentimental ka, heavy metal ka, masuk PAS atau parti pakatan yang lain beramai-ramai. Lu boleh bayangkan kalau Amy Search secara terang-terangan serah borang pada TG Nik Aziz masuk PAS?

Lu boleh bayangkan ka bro...???

Gua tak dapat bayangkan betapa ramai rakyat Malaysia akan masuk pakatan rakyat sebab fanatiknya rakyat Malaysia pada artis lebih dari Murujib, Cik Din apatah lagi BN (Bini Najib Rosmah Perasuah Amanah Rakyat Menyampah).

Rakyat Malaysia sanggup keluar duit berpuluh-puluh ringgit untuk tengok konsert rockers, berdiri, basah hujan daripada dapat makan free, minum free dengar cerita dongeng Murujib atau Cik Din. Cukup memboringkan kepala otak gua ni.

Sebab tulah Murujib dah mula takut menjelang PRU13 ini sehingga mencabar Anwar kemuka kabinet kalau menang PRU13 nanti.

Sabarlah bro. Lu ni apa pasal kalut-kalut sangat. Lu bubar, kita buat pilihanraya, lu kalah, lu blahhhh la. Nanti Anwar umum la kabinet baru di Putrajaya.

Lu cakap Anwar akan lari ke luar negara kalau kalah. Kenapa dia nak lari mangkuk woiiii. Lu yang nak kalah kat Pekan, Pahang tu nanti sebab lu YB POS merangkap PM POS. Kalau tak kerana undi POS dah lama lu kena sembelih hidup-hidup dengan pengundi di Pekan haritu.

Kalau PR menang, lu jangan lari pula sebab PR nak buka kes semua skandal MB-MB UMNgOk yang menyeleweng hak rakyat. Tak kiralah lu bekas PM ka, bekas TPM ka, bekas MB ka, bekas KM ka, bekas kroni-kroni, barua-barua, pencacai-pencacai, kuli-kuli UMNgOk ka semua kita akan adili dengan KEADILAN.

Tapi takperlah bro...

Kita tunggu dan lihat sahajalah selepas PRU13 nanti. Kebangkitan rakyat di Mesir, Libya, Bahrain, Oman dan negara-negara lain lagi kerana proses pilihanraya yang menipu.

Jadi di Malaysia teluslah wahai SPR. Jangan jadi barua UMNgOk lagi. Sebab tulah rakyat Malaysia sudah nampak dengan akal. Bukan lagi pejam mata dengan kezaliman UMNgOk.

Sampaikan artis pun dah mula berjinak-jinak dengan PAS. Takkan peminat setia tak nak join sekali kot. Jom pakat masuk PAS, PKR dan sertai Pakatan Rakyat.

Rock sekarang pun sembahyang dah bro. Rock sekarang pun dah ISLAM bro. Lu orang jangan salah faham dengan generai rock zaman sekarang. Kalau PAS boleh bersikap terbuka dengan artis kita rakyat Malaysia jangan takut undi pakatan rakyat.

Bersama kita tumbangkan BN.

No comments: