REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, February 28, 2011

Astagfirullah Murujib Hina Ulama Dunia

Bila aku dengar PM 1Malaysia menghina seorang ulamak besar dunia tak lain tak bukan Dr Yusuf Al-Qardhawi rasa sebak hati aku ni. Aku ni bukannya alim sangat pun. Tapi kalau dah sampai bab hina ulamak ni aku akan fikir 8 juta kali.

Kalau di Malaysia ni, Murujib, menteri, pencacai dan barua UMNgOk nak kutuk TG Nik Aziz pun aku dah hangin satu badan inikan pula kalau ulamak dunia yang boleh mengeluarkan fatwa.

Tinggi sangatkan barua ni berbanding ilmu yang ada padanya dengan Dr Yusuf Qardhawi. Inilah segala pencacai dan barua-barua bUMNgOk yang beragama Islam perlu lihat dan buka mata sikit.

Kita ni orang Islam, janganlah sampai menghina dan menggelar ulamak besar macam tu. Nabi dah tak ada akhir zaman ini. Yang tinggal adalah ulamak pewaris nabi. Ulamak ini seperti bayangan nabi yang memimpin kita ke arah kebenaran.

Jika hati kita telah hitam seperti Murujib barua ni memang mudah untuk melabelkan seseorang ulamak macam ni. Kalau sekarang barua ni sedang berperang dengan Anwar, lantaklah nak kata apa pun tapi jangan sampai nak hina ulamak.

Dr Yusuf Qardhawi pernah dapat tokoh Maal Hijrah pada tahun 2009 dulu atas kurniaan DYMM. Kalau Dr Yusuf memimpin Ikhwan Muslimin di Mesir sekalipun kenapa Murujib nak menghinanya sebagai pengganas.

Kenapa hang baik sangatkah di Malaysia ni. Sesiapa yang buat demo hang suruh FRU belasah. Memang hang ni layak jadi rejim jahanam macam Hosni Baruak tu jugalah. Tunggulah sampai masa rakyat Malaysia akan gulingkan hang dalam PRU13 nanti.

Memang kami dah menyampah dengan lawak bangang hang Murujib. Baik la hang tarik balik fitnah ke atas Dr Yusuf Qardhawi dan Ikhwan Muslimin. Jangan sampai orang akan gelar Murujib Bapa AnTarTukya.

Jangan sampai membinasakan diri ke lembah munafik dan akhirnya murtad dengan perkara-perkara yang boleh menghancurkan iman kita sebagai seorang Islam.

Kembalilah kepada ajaran Islam yang sebenar.

No comments: