REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, February 28, 2011

BN Panas Bontot Nak Naikkan Harga Minyak

Pergolakan di negara-negara Arab yang menjadi negara pengeluar minyak dunia menyebabkan harga minyak dunia kini meningkat mendadak.

Sebenarnya masalah kenaikan harga minyak ini samada minyak dunia naik atau minyak dunia turun selagi Murujib dan bini dia mentadbir negara selagi itulah minyak di negara kita akan sentiasa naik.

KLCC Holdings baru-baru ini buat jejantas berharga RM70000 semeter. Punyalah mahal nak mampus. KLCC Holdings tu bukan Petronas punya. Mana nak cover duit yang dah habis kalau tak nak naikkan harga minyak.

Bila kita persoal siapa yang bayar harga jejantas tu, semua kata FREE. Kepala bapak dia FREE. Rakyat la yang kena bayar perkhidmatan tu. Mana ada FREE lagi dalam dunia ni. Nak kencing berak pun kena bayar tau mangkuk.

Opssss sori aku lupa masih ada lagi yang FREE. Korang kentut lah seberapa banyak yang mampu kerana masih FREE. Taktau lah lepas ni kalau KERAjaan Bini Najib nak kenakan cukai KENTUT.

Murujib dengan Bini Najib dah tak boleh tidur lena lagi. Malam jumaat pun tak lena juga. Rakyat tidur malam mimpi esok nak kerja cari duit sara keluarga. Murujib kalau tidur lena tentu mimpi ngeri ANTUTUYA mai dalam mimpi. Bini Najib pula kalau tidur mampus kalau tak Turki ada kat Dubai.

Rakyat buka mata saja nak cari duit isi minyak kereta dan motor nak pergi kerja. Murujib dan Bini Najib buka mata satu sen haram jadah tak payah keluar pergi kerja fikir macam mana nak naikkan harga minyak. Satu nak cover PRU13 yang bakal menjelang. Satu lagi tabiat tahap cipan Bini Najib yang suka perabih duit rakyat.

bUMNgOk dah panas bontot nak naikkan harga minyak tapi disebabkan ada PRK Kerdau dan Merlimau jadi terpaksa tunda dulu. Kalau KERAjaan Bini Najib barua naikkan pun memang ada harapan menang lagi walaupun kemungkinan undi majoriti turun sikit.

Sebab apa masih ada pengundi-pengundi dan pencacai-pencacai serta barua-barua bUMNgOk yang bangang nak undi Bini Najib. Jadi tunggulah selepas PRK ni memang harga minyak akan naik.

Sekarang boleh lah KERAjaan Bini Najib kata nak buat itu ini untuk tidak naikkan harga minyak. Lepas ni tahulah korang semua. Selagi rejim bUMNgOk ni menjajah Malaysia selagi itulah rejim MahaFiraun berkuasa.

Bersama tolak BN Bini Najib dalam pentadbiran negara. Kembalikan hak rakyat kepada rakyat.

No comments: